Ramon doet het

Toch nog één goed idee van die Ramon, de politiewagen, hoewel ik betwijfel of hij daar echt aan gedacht zou hebben. Niemand kan zich inbeelden waartoe die vent in staat is. Enkel zo een achterlijke, zielige panda, zoals ze die alleen bij het WWF hebben, benaderd enigszins de complete achterlijkheid van Ramon. Waarschijnlijk daarom dat ik die kutvent niet kan uitstaan. Hij doet mij verdomme altijd denken aan uitstervende en rottende dingen. Misschien nemen ze beter zijn mottige kop als logo, dat zou bij de minder psychopatische medemens meer medelijden opwekken dan zo een uitstervend kutbeest. Ah fuck, wat zeg ik, waarschijnlijk is hij zelfs daarvoor gewoon te lelijk. Zeker nadat ik zijn tanden had uitgemept. Maar kom, hij was eindelijk gestopt met bloeden. Ik besloot hem toch maar mee te nemen naar de Delhaize, want die vent zijn iq werd ruimschoots gecompenseerd door zijn domme kracht. Niet iedereen neukt een Siberische tijger en vertelt het na. Bon, ik wijk af van de feiten. We namen dus die verroeste flikkenbak die daar iets verder in de straat stond en reden naar de Delhaize, zo had ik tenminste iets bij om later mijn aankopen in te vervoeren. Aangekomen reed ik snel -het was 17.57, ik was gehaast- een bomma en haar kleinkind omver. Verdomme, moeten ze die bejaarde wijven nu echt laten loslopen? Ze zouden beter die verlepte wezens in hun tehuis steken dan heb ik er tenminste geen last van. Voor hetzelfde geld was mijn voorruit gebarsten. Ik liet Ramon achter en zei dat hij iets aan die dode bejaarde moest doen terwijl ik even ging shoppen, anders moesten we er straks nog eens over rijden en die flikkenbak was nu niet bepaald een jeep. Ik nam de 2 blaffers mee, die ik had gepikt van die 2 flikken in de Colruyt. Zij konden er toch niks meer mee aanvangen, en ik had trouwens mijn geld niet bij. Wel, ik heb nooit geld bij, er lopen te veel geschifte gevaarlijke mensen rond zoals Ramon. De wereld is niet meer veilig. Met die gedachte stapte ik net op tijd de winkel binnen. Hier was tenminste geen ouwe vent in mijn weg aan het lopen om de laatste fles vodka voor mijn neus te pikken. Mijn rothumeur klaarde een beetje op toen ik zag dat er net een of andere puistige jobstudent de rayons met sterke drank aan het bijvullen was. Nadat ik hem bewusteloos had geslagen reed ik even later met een palet Absolut naar buiten. Met je gun in de hand kom je door het ganse land dacht ik bij mezelf. Lap, men goeie humeur direct weer naar de kloten: Toen ik aan de wagen aankwam kon ik mijn ogen niet geloven. Ik had al lang door dat er iets scheelde met Ramon, maar hij tartte deze keer echt al mijn verbeelding. De klojo had die bomma in de auto gelegd en lag haar zo te neuken. Shit! Het was zelfs een necrofiel. Ik dacht dat hij zijn neukobjecten 's morgens ná het neuken neerknalde. Maar er was geen tijd om gedegouteerd te zijn, want de dorst was groot. Ik kapte een halve fles Absolut naar binnen en verkocht Ramon nog een lap op zijn misvormde smoel. Die necrofielen schamen hun echt voor niets. Ik ben nu wel wat gewend, maar als er iets is waar ik niet tegen kan is dat iemand tegen mijn principes ingaat. Zat die daar ff dat kutwijf te neuken dat mijn carroserie naar de kloten had gedaan, no respect...

Geen opmerkingen: