The beginning...

Ramon was een klootzak, dat moest ik hem nageven. En als ik klootzak zeg bedoel ik niet het soort dat zijn vrouw afslaat als het eten te laat op tafel staat. Neen, Ramon was het soort dat diezelfde teef al na één dag afmaakte omdat ze er slecht durfde uitzien als ze net uit bed kwam gekropen.
Neen. Van de vele dingen die Ramon nooit zou hebben stond een wijf wel helemaal bovenaan het lijstje.
Niet dat ik hem ongelijk geef maar desalniettemin vond ik het altijd al een klojo. De lul is gewoon zielig. Ik schiet zelf ook al eens een wijf door haar kop maar dan wel omdat het een lelijk wicht is. Ramon daarentegen valt eerst voor de teef, neukt haar en maakt haar de volgende ochtend af omdat hij gefrustreerd is dat een wijf dat er 's ochtends zo lelijk uit ziet hem heeft kunnen versieren.
Ikzelf val nooit voor vrouwen. Af en toe kan een meisje mij wel eens bekoren, maar dan enkel omdat ze nog een meisje is.
'Waarom hang ik eigenlijk nog rond met die klojo' dacht ik bij mezelf. Ik schonk mezelf nog een Absolut uit...

Geen opmerkingen: