GTA Style

Nuja, ik was toch al bezig met mijn frustraties uit te werken - mijn goed voornemen van verleden jaar – dus ik dacht bij mezelf, what the fuck ik kan dit beter ineens goed doen. Ik stapte langzaam vooruit met dat wijf voor mij uit, eigenlijk geen lelijke ding, misschien kon ik er later nog wat mee aanvangen als ik uit deze shit was. Ik duwde de loop van mijn Smith & Wesson wat harder in haar nek en trok haar wat strakker tegen mijn lijf. Ik zei tegen die 2 flikken dat ik spaghettisaus van haar kop zou maken als ze niet uit mijn weg zouden gaan. De ene ging opziij maar de andere bleef staan. Ik vroeg hem of hij niet goed hoorde, maar toen ik zag dat hij zich had ondergepist dacht ik dat die miet niet echt een gevaar was. BANG! Hahaha, het was lang geleden da ik nog zo gelachen had. Nooit gedacht dat ik iemand kon doen flauwvallen door even te roepen. Back to business, de drang naar vodka stak de kop op, ik zat al een half uur zonder verdomme. Ik was toch op de baan dus kon ik ineens naar de delhaize, en met dat wijf bij me zou het me daar nog niet eens zo veel kosten, altijd al gedroomd van eens een gewapende overval te plegen. Op weg naar buiten dus. Toen zag ik Ramon daar staan met die derde flik...in een flits dacht ik aan sex, aan vodka, weer aan sex, en dan dat die flik vast versterking had gevraagd. Ik moest snel zijn. “Een beetje rapper trut! We moeten nog naar de winkel.”, zei ik tegen mijn teef. Toen we naar buiten stapten knalde ik Ramon even door de kop, hij was tenslotte de schuld van dit alles, en die eikel had me al veel last bezorgd, wel zonde van de kogel. Ik stapte verder de straat op. “GTA style” dacht ik bij mezelf, en stapte in de flikkenwagen die daar nog stond. Handig, kon ik gelijk even de politieradio afluisteren.

Geen opmerkingen: