Mijn eigen overwegingen

Godverdomme wat was die klojo eigenlijk toch maar een perverte klootzak. Ik besloot hem een tijdje niet nodig te hebben en schoot een kogel in zijn ruggewervel. Dat ie nu maar eens probeerde van dat, ondertussen zwaar stinkend, lijk af te kruipen en mij te volgen, de klojo. Hij had al helemaal geen reden om met mij mee te komen in de eerste plaats. Had ik niet zonder vodka gevallen, de lul was al helemaal niet in mijn buurt geweest. Je zal het geweten hebben: met die klootzak rond je draait alles altijd uit op een zielig tafereel.
Aldus was ik in mijn eentje, en vier flessen Absolut rijker, terug op weg naar huis. Onderweg zag ik een bevallig meisje lopen. Mijn god, wat had die een fantastisch geile blik zeg. Ik aarzelde dan ook niet om mezelf bij haar thuis uit te nodigen. Nu moet je namelijk weten dat ik niet het type ben dat zo'n gewillige slet naar mijn eigen huis inviteert. Neen, het aantal personen dat al ooit mijn extensieve cd-collectie had mogen aanschouwen was op één hand te tellen. Maar ik vroeg de griet dus om naar haar thuis te gaan. Een aanvraag waar ze gewillig op inging, net zo gewillig als op een penis in erectie, zo beelde ik mij in. Nu is het geweten dat ik wel vaker gelijk heb en aldus gebeurde het dat ik na nog geen 5 minuten die griet zat te beffen. Mijn leren jas had duidelijk indruk gemaakt. Het was dan ook met die bedoeling geweest dat ik hem, nu toch weer een tijdje geleden, kocht in een lederspeciaalzaak bij mij in de buurt. Het gebeurde al snel dat haar hevig druipende spleet snakte naar mijn lul doch ik besloot nog even door te gaan met beffen. Het was op die manier dat ze haar eerste twee orgasmes bereikte. Daarna deden we het nog enkele keren, waarbij ik haar tweemaals achterwaarts in de poes naaide. Het bleek een vriendelijk meisje te zijn met toch wel enige klasse. Nog voor mijn broek goed en wel terug dicht was bood ze me namelijk reeds een uitgebreid avondmaal aan. Het betrof een pastagerecht met een niet weinig aan zeevruchten in de saus. Heerlijk was die alsook de wijn die ze erbij serveerde, hoewel die laatste nu ook weer niet zò schitterend was. Neen, inzake wijn had dat, voor de rest best wel klassevolle, meisje nog veel te leren. Dat werd echter meteen weer goedgemaakt door haar enthousiaste reactie op één van mijn vier nieuwe flessen Absolut. Fuck, begon ik ook nog de slechte kanten van dat wicht te tollereren enkel en alleen omdat ze smaak had als het op wodka en pastasauzen aankomt? Neen, dit liep zwaar uit de hand.
'Hoe noem je eigenlijk' vroeg ik haar dan ook, teneinde mijn gedachten een beetje te verzetten.
'Lara' antwoordde ze met een snoezige blik. Godverdomme, dat wijf moest niet denken dat een snoezige blik haar veel zou helpen bij mij. Als er één ding is waar ik niet tegen kan zijn het namelijk wel wijven die denken alles te kunnen bekomen met een snoezige blik. Wat wou dat wicht eigenlijk van me? Ik besloot echter van haar die vraag niet te stellen. Lara vond ik eigenlijk best wel een mooie naam, en dat voor zo'n mooi meisje. Ik wou weten waarom ze reeds alleen woonde, ik schatte haar namelijk nog jong. Logisch, ik val namelijk niet voor vrouwen zoals ik al eerder zei maar enkel voor meisjes. Ze bleek 17 te zijn en weggelopen van huis of toch vooral van haar vader die een perverte klootzak was. Zozo, misschien moest ik die klojo maar eens bezoeken. Daar leek ze echter niet voor te vinden, de teef.
'Ik hou wel van een lekkere Absolut' wist ze zich te ontvallen. Dat vond ik wel leuk want het feit dat ze over Absolut sprak en niet gewoon over vodka vond ik wel klasse hebben. Je hebt namelijk veel mensen die een bepaald merk drinken en dat zomaar klasseren als zijnde een drank van een bepaalde soort, zoals vodka. Voor zo een mensen moet je meestal oppassen want die blijken vaak nog de grootste klojo's van allemaal. Niet dat ik iets tegen andere vodka's heb, integendeel, ik drink al graag ook eens een echte russische import zoals Moskovskaya. Maar dan zeg ik ook wel dat ik Moskovskaya drink en niet gewoon vodka.
'Dat was een heerlijke maaltijd', zei ik haar.
Ze lachte vriendelijk naar me. Dat compliment wist ze duidelijk te appreciëren.
Ik besloot dat het maar eens tijd was om op te stappen. Ze vroeg of ze mij mocht bellen en ik gaf haar mijn telefoonnummer. 'Dat die teef nu maar niet constant aan de telefoon hangt', dacht ik bij mezelf.
Aldus was ik, reeds één fles Absolut armer, wederom op weg naar huis. Dat wijf bleek namelijk serieus te kunnen zuipen. Het was reeds laat en bijgevolg nog een geluk dat het niet ver was. Ik hing men leren jas terug in de lederkast en besloot een nieuwe fles Absolut te openen...

Geen opmerkingen: